Kā instalēt Facebook Remarketing/Retargeting Pixel WordPress
Reklamējot savu Facebook lapu, izmantojot sociālo mediju reklāmu, jums ir plašs auditorijas klāsts, no kuriem izvēlēties. Retārgetings ļauj sašaurināt auditoriju un iegūt labākus rezultātus, vienlaikus tērējot mazāk naudas. Jūs varat rādīt reklāmas tieši tiem, kam tās varētu interesēt, un tādējādi palielināt savus ienākumus.
Kas ir Facebook Retargeting Pixel?
Vai esat kādreiz ievērojuši, ka, apmeklējot vietni, tās reklāmas parādās jūsu Facebook lapā? To sauc par retārgetingu vai remārketingu, un šajās vietnēs tiek izmantota retārgetinga tehnoloģija, kas pazīstama kā Facebook Pixel. Šis rīks neko nepievieno jūsu vietnei, tas vienkārši nosūta jūsu lietotāju sīkfailus pārlūkprogrammai, kas ļauj Facebook atkārtoti atlasīt jūsu lietotājus. Apskatīsim, kā jūs varat instalēt šādu funkciju savā vietnē.
*Piezīme: Meta pakāpeniski atceļ terminu “pixel” un tā vietā ievieš terminu “datasets”.
Facebook Retargeting Pixel izveide
Pirmā lieta, kas jums jādara, ir pieteikties savā Facebook Business Manager vai Meta Business Suite profilā un apmeklēt Events Manager lapu. Pēc tam noklikšķiniet uz Connect Data Sources, uznirstošajā logā atlasiet Web kā datu avotu un pēc tam noklikšķiniet uz Connect.
Pēc tam jums būs jāievada sava Meta Pixel nosaukums un jānoklikšķina uz pogas Create Pixel.
Pievienojiet savas vietnes URL un noklikšķiniet uz Next. Izvēlieties, kā vēlaties izveidot savienojumu ar vietni. (Meta iesaka izmantot gan Meta Pixel, gan Conversions API). Pēc tam noklikšķiniet uz Next.
Pēc tam Facebook liks jums atlasīt vietnes platformu vai partneri, lai turpinātu Pixel instalēšanas procesu.
Ir divi veidi, kā instalēt Pixel savā vietnē: vai nu tieši caur Facebook, izmantojot kādu no tā partneru integrācijām (kā parādīts iepriekš redzamajā ekrānuzņēmumā), vai manuāli pievienojot savai vietnei Facebook nodrošināto Pixel kodu.
Facebook Pixel instalēšana WordPress, izmantojot Facebook partneru integrāciju
No ieteiktajām platformām atlasiet WordPress. Facebook sniegs jums detalizētus norādījumus.
Vienkārši izpildiet norādījumus, līdz sasniedzat pēdējo ekrānu, kas apstiprina, ka viss ir veiksmīgi iestatīts.
Facebook Pixel instalēšana WordPress manuāli
Ja vēlaties manuāli instalēt Facebook Pixel, dodieties uz sadaļu Data Sources (trīsstūra ikona Events Manager kreisajā izvēlnē) un atlasiet Pixel, kuru vēlaties instalēt. Noklikšķiniet uz Continue Pixel Setup.
Atlasiet Meta Pixel, pēc tam noklikšķiniet uz Connect. Atlasiet Install Code Manually.
Facebook jums iedos kodu, kas jums būs jākopē.
Kopētais kods ir jāpievieno savai WordPress tēmai. Vienkāršākais veids, kā to izdarīt, ir izmantot spraudni Insert Headers and Footers. Pēc spraudņa instalēšanas un aktivizēšanas dodieties uz Iestatījumi > WP galvenes un kājenes.
Varat ielīmēt savu kodu galvenes sadaļā un noklikšķināt uz saglabāšanas pogas. Tas pabeidz instalēšanas procesu.
Bonusa solis: izveidojiet savu auditoriju, izmantojot Facebook Pixel
Tagad, kad esat veiksmīgi instalējis Facebook Pixel savā vietnē, nākamais solis ir izveidot auditoriju savai Facebook retārgetinga kampaņai. Pielāgotas mērķauditorijas ļauj atlasīt jau pazīstamus apmeklētājus. Šie lietotāji var būt cilvēki, kuriem lapa jau ir patikusi, vai cilvēki, kas abonējuši jūsu biļetenu. Lūk, kā pakalpojumā Facebook varat izveidot pielāgotas auditorijas. Dodieties uz savu Facebook Ads Manager adminpaneli un pārejiet uz sadaļu Audiences.
Jūs redzēsit logu, kurā jums jāizvēlas mērķauditorijas veids, kas jūs interesē Facebook. Varat atlasīt klientu sarakstu, vietnes trafiku, lietotnē veiktās darbības utt. Šī raksta vajadzībām mēs izmantosim vietnes trafiku.
Facebook tagad jautās, kuru vietnes auditoriju vēlaties izsekot. Varat atlasīt iekļaujamās vai izslēdzamās personas, kas atbilst kādam no šiem kritērijiem: visi jūsu vietnes apmeklētāji; cilvēki, kas apmeklē noteiktas lapas; cilvēki pēc vietnē pavadītā laika un tā tālāk. Varat arī izveidot savas variācijas.
Pēc tam jums jāizvēlas ilgums dienās. Visbeidzot, jums jānorāda auditorijas nosaukums. Izmantojiet kaut ko viegli iegaumējamu. Kad esat pabeidzis, noklikšķiniet uz pogas Create audience, lai pabeigtu procesu. Atkārtojiet šo procesu, lai izveidotu vairāk pielāgotu auditoriju, izmantojot Facebook retārgetingu.
Rādiet reklāmas pielāgotām mērķauditorijām, izmantojot Facebook Retargeting Pixel
Īstā jautrība sākas ar pielāgotas auditorijas iesaistīšanu, izmantojot Facebook reklāmu. Sāciet ar jaunas reklāmas izveidi. Atkarībā no jūsu mērķiem varat izmantot dažādus reklāmas formātus. Tāpat atkarībā no reklāmas veida varēsiet atlasīt mērķauditoriju jau reklāmas veidošanas procesa sākumā. Tajā pašā panelī Facebook parādīs pielāgotu auditoriju, un jūs varat to atlasīt kā savas reklāmas kampaņas mērķi.
Mūsu specialitāte ir WordPress vietņu izstrāde un atbalsts. Kontakti bezmaksas konsultācijai — [email protected], +371 29394520
Atbildēt
Vai vēlaties pievienoties diskusijai?Jūtieties brīvi sniegt savu ieguldījumu!